Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кашпур Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Кашпур Т. О. Підготовка майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Т. О. Кашпур // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_2_13
| 2. |
Кашпур Т. О. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Т. О. Кашпур // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 64-66 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_19 Уточнено сутність поняття «виховання» - це, перш за все, живе слово викладача, живі людські взаємини викладача із учнями, формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, які спрямовані на саморозвиток та розвиток демократичного суспільства в Україні. Розкрито питання організації управління виховним процесом у ПТНЗ. Досліджено мету та завдання сучасних ПТНЗ щодо формування творчої, соціально активної, всебічно розвиненої особистості. Зосереджено увагу на набутті й систематизації педагогами грунтовних науково-методичних знань про управління процесом формування особистості. Раскрыты вопросы организации управления воспитательным процессом в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Исследованы цель и задачи современных заведений профтехобразования относительно формирования творческой, социально активной, всесторонне развитой личности. Акцентировано внимание на обретении и систематизации педагогами основательных научно-методических знаний об управлении процессом формирования личности.The article pays a great attention to the methodical providing of the educational process in professional technical educational establishments (PTEE). The important question is explored by discovering the aims and the tasks of the PTEE according to forming of a creative, socially active, comprehensively developed person. The special accent is given to the teachers’ acquisition and systematization of detailed scientific and methodical knowledge about the control under the process of forming the personality.
| 3. |
Кашпур Т. О. Особливості виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Т. О. Кашпур // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2014. - № 2. - С. 54–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2014_2_9
| 4. |
Кашпур Т. О. Професійна підготовка майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності у закладах професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / Т. О. Кашпур // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_37
|
|
|